Kraj

Opus B autorem kampanii Biosteronu [wideo]

Rusza wsparcie marki należącej do LekAm.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FylB_Kyb3PjU%22%7D
Zespół Opus B przygotował kampanię reklamową dla marki Biosteron należącej do firmy LekAm. Biosteron to lek bez recepty przeznaczony dla osób po 45. roku życia, uzupełnia niedobory DHEA (dehydroepiandrosteron). Kampania obejmuje spoty TV, komunikację prasową oraz działania prosprzedażowe.

Spoty wyreżyserował Bartek Cierlica, produkcją zajęło się studio Garaż, postprodukcją – FilmGarden, udźwiękowienie: studio Spot. Media na potrzeby kampanii marketer kupił samodzielnie.