Kraj

Hyundai reklamuje Konę

Kampanię SUV-a koreańskiego producenta przygotowały Opus B i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY3BctS00saw%22%7D
Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, rozpoczyna nową kampanię reklamującą model swojego SUV-a o nazwie Kona.

Kampania telewizyjno – internetowa (VoD) potrwa do 21 lutego, natomiast kampania outdoorowa (OOH) – do końca kwietnia.

Adaptację spotu TV oraz kreację OOH przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.