W reklamie “Not Everything Makes the Cut” udostępnionej 30 stycznia Amazon chwali się nowymi możliwościami Alexy, takimi jak współpraca z mikrofalówką. Pracownica zapewnia, że wirtualna asystentka jest obecnie instalowana w wielu sprzętach, ale przyznaje, że jest też wiele niepowodzeń. Do tych “porażek” pokazanych w żartobliwym spocie należą próby integracji Alexy z elektryczną szczoteczką do zębów używaną przez Foresta Whitakera, obrożą psa Harrisona Forda oraz jacuzzi, w którym kąpią się Ilana Glazer i Abbi Jacobson. Jest też mowa o “incydencie”, w wyniku którego Alexa wyłączyła prąd na całej planecie. W finale reklamy słyszymy przebój Queen “Don’t Stop Me Now”.
Za 90-sekundowy spot odpowiadają Lucky Generals i D1 – wewnętrzna agencja kreatywna Amazona.
W pierwszej reklamie Alexy pokazanej podczas Super Bowl w 2016 r. wystąpił Alec Baldwin. W obsadzie ubiegłorocznego spotu, w którym Alexa “straciła głos”, znaleźli się m.in. Gordon Ramsey, Anthony Hopkins i założyciel oraz CEO Amazona Jeff Bezos.
Podczas Super Bowl zostanie pokazana także 60-sekundowa reklama nowego serialu “Hanna” wyprodukowanego przez Amazon Studios, który będzie dostępny dla abonentów Amazon Prime Video.