Kraj

Ewa Brzóska-Kadula dyrektorem marketingu programowego Polsatu

Ewa Brzóska-Kadula, która kilka tygodni temu dołączyła do pionu strategii i komunikacji telewizji Polsat, objęła stanowisko dyrektora działu marketingu programowego...

Ewa Brzóska-Kadula, która kilka tygodni temu dołączyła do pionu strategii i komunikacji telewizji Polsat, objęła stanowisko dyrektora działu marketingu programowego stacji, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowa Polsatu, była w chwili powstawania tej informacji nieosiągalna. Brzóska-Kadula była wcześniej przez wiele lat związana z biurem reklamy telewizji Polsat, obecnie PM Sp. z o.o. W pionie strategii i komunikacji stacji, w którym ostatnio miała miejsce restrukturyzacja, funkcjonują obecnie trzy działy. Oprócz działu marketingu programowego są to: dział PR, kierowany przez Wyszomirską, oraz dział promocji, którego szefem jest Ewa Lawendowska. Obowiązki dyrektora pionu strategii i komunikaji pełni obecnie Sławomir Assendi. Wojciech Pawlak, dotychczasowy dyrektor tego pionu, został doradcą Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego rady nadzorczej Polsatu. Stanowisko dyrektora marketingu Polsatu było natomiast nieobsadzone od początku roku. Wówczas do TVP1 przeszedł Leszek Zaborowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, a od niedawna w TVP pracuje również zastępca Zaborowskiego w Polsacie – Sylwester Molenda. (PR)