W 60-sekundowym spocie (koszt: ponad 10 milionów dol.) pokazanym w niedzielę 3 lutego podczas 53. edycji Super Bowl, Google promuje stosunkowo nową usługę wyszukiwania. Skierowana jest ona do amerykańskich weteranów, pomagając im znaleźć w sektorze cywilnym zajęcia związane z tym, co robili dla wojska. Niewtajemniczeni widzą na ekranie zagadkowe ciągi liter i cyfr, natomiast osoby służące w armii natychmiast rozpoznają kody odnoszące się do ich przydziału – przykładowo 12B (12-Bravo) odnosi się do inżynierów. Google pozwala im poszukiwać pracy właśnie za pomocą takich kodów.
W drugim spocie “100 miliardów słów” promowana była aplikacja tłumaczeniowa (tyle właśnie wyrazów tłumaczonych jest codziennie za jej pomocą).
Kreację do obu reklam stworzono wewnętrznie, w ramach Google Creative Lab, obsługą mediów zajęły się PHD i Essence.
Pierwsza reklama Google podczas Super Bowl została wyemitowana w 2010 r.