M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lucyna Koba business development directorem w Gemiusie

Maciej Florek | 6 lutego 2019, 06:00

Odpowiada za rozwój badania GemiusPostBuy.

Lucyna Koba jako business development director w Gemiusie odpowiada za rozwój badania GemiusPostBuy, umożliwiającego jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach tradycyjnych i online. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych.

Poprzednio Lucyna Koba związana była z MullenLowe MediaHub, ostatnio head of client success. Pracowała w tej agencji mediowej od 20 lat, pełniąc różne funkcje (agencja w tym czasie zmieniała swoje nazwy). Lucyna Koba zaczynała jeszcze w dziale mediowym Lowe GGK Warszawa. Była m.in. media managerem w PanMedia Western, potem zastępcą dyrektora mediów, dyrektorem strategicznym tej agencji, w 2012 r. awansowała na deputy managing directora.

Czytaj więcej na temat: ,