Kraj

Ogilvy zrealizowało kampanię dla Fundacji Onkologicznej Alivia [wideo]

Spot reżyserował Aliaksandr Sasha Kanavalau, a produkcję i postropodukcję przygotowały studia: Film Fiction, Orka oraz Cafe Ole.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfPd3XeaHSaY%22%7D
W Światowy Dzień Walki z Rakiem, ruszyła kampania “SMS-y mogą pokonać raka” zrealizowana pro bono przez Ogilvy dla Fundacji Onkologicznej Alivia.
 
Nowa kampania ma zachęcić wszystkich do dostrzeżenia społecznego problemu, którym jest rosnąca liczba pacjentów z chorobami nowotworowymi, również w ich najbliższym otoczeniu. W komunikacji podkreślone zostało  znaczenie zaangażowania osób zdrowych w poprawę sytuacji chorych.
 
Kampania obejmie TV, prasę, radio, digital, OOH. Kampanię mediowo wspiera TVN Media, AMS, BE Media, Ad Motion. Ze strony agencji za kampanię odpowiadają: pomysł kreatywny Maciej Twardowski, executive creative director, Filip Mazur, copywriter, Maciej Biedron, art director, Aleksandra Główczynska, producent, Urszula Spiewak, Roksana Kałużna, client service.
 
Twórcą modelu postaci raka jest studio Platige Images, spot reżyserował Aliaksandr Sasha Kanavalau, a produkcję i postropodukcję przygotowały studia Film Fiction, Orka oraz Cafe Ole.