M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka organizuje konkurs w Tesco

Joanna Niewiadomska | 11 lutego 2019, 06:00

Konkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.

W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z naszymi" marka Milka przygotowała konkurs dla konsumentów, prowadzony w sklepach Tesco na terenie całej Polski. Główną nagrodą jest wyjazd na Finał Pucharu Świata do Planicy, a codziennie losowane są plecaki ze słodyczami. Aby zostać uczestnikiem konkursu, należy produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych kibicujących  skoczkom.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja Event-Factory, za zakup mediów Mindshare, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Carla Zuri. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

 

Czytaj więcej na temat: ,