Kraj

Awanse na stanowiska dyrektorskie w WebTalk

W agencji pojawia się też nowy business development director.

Agencja digitalowa WebTalk rozwija zespół dyrektorski w ramach dotychczasowej struktury oraz tworzy nowe stanowisko. Awansuje Klaudia Traczyk na stanowisko strategy directora, Radosław Gorczyca na stanowisko advertising directora. Do agencji dołącza Paweł Galiński na stanowisko business development directora.
Adam Skrzypek, client service director, przejął zarządzanie nad wszystkimi zespołami ds. obsługi klienta.

Klaudia Traczyk związana jest z agencją od 2013 r., w której zaczynała od stażu w dziale obsługi klienta, a następnie rozwijała kompetencje w zakresie mediów i reklamy. Od 2016 r. jest odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji dla obecnych i nowych klientów WebTalk, dotychczas jako strategy team leader.

Radosław Gorczyca, wcześniej pracował na stanowisku menedżera ds. reklamy. Jest związany z WebTalk od 2015 r. i zarządza zespołem prowadzącym oraz optymalizującym kampanie reklamowe dla klientów agencji.

Adam Skrzypek przejął zarządzanie wszystkimi zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta. Skrzypek związany jest z WebTalk od 2014 r., od tego czasu zwiększał kompetencje i angażował się w rozwój zespołu, który obecnie  tworzy 25 osób.

Nowym dyrektorem w strukturach WebTalk został Paweł Galiński. Od 2012 r. pracował w warszawskim studiu produkcyjnym i postprodukcyjnym Artcore, ostatnio jako dyrektor działu produkcji i sprzedaży. Od lutego 2018 r. Galiński związany był z agencją reklamową Brand New Heaven, w której pełnił funkcję szefa strategii.