M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Das WeltAuto kontynuuje obecność w ramach serwisu Otomoto.pl

Maciej Florek | 13 lutego 2019, 06:00

W tym roku kampania rozszerzona jest o komunikację w social mediach i działania PR.

Das WeltAuto podjęło decyzję o kontynuacji współpracy z serwisem Otomoto. W tym roku, oprócz dedykowanego filtra wyszukiwania (pt. "Oferty z programu aut używanych") i brandingu ogłoszeń swoich dilerów w serwisie, kampania rozszerzona jest o komunikację w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube) i działania PR. Całość została wsparta tradycyjną kampanią reklamową w ramach Otomoto.pl i OLX.pl.

Uzupełnieniem powyższych działań jest cykl szkoleń z marketingu internetowego oraz efektywnych technik sprzedaży samochodów dla wszystkich 75 dilerów Das WeltAuto.

Za kampanię odpowiedzialni są: Rajmund Nowacki (marka Das WeltAuto), Magdalena Dąbrowska i Maria Bonarowska (dom mediowy PHD Media Direction). Po stronie serwisu Otomoto w działania zaangażowani są Agnieszka Czajka, Piotr Kowalczyk oraz Tomasz Sułkowski, a za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Chapter1.

Czytaj więcej na temat: ,