Kraj

Stroer Polska poszerza ofertę

W ofercie handlowej firmy reklamy zewnętrznej Stroer Polska znalazły się tablice reklamowe O.K. Plakat z Krakowa, Exit z Poznania oraz...

W ofercie handlowej firmy reklamy zewnętrznej Stroer Polska znalazły się tablice reklamowe O.K. Plakat z Krakowa, Exit z Poznania oraz XL Media z Lublina. W przypadku dwóch pierwszych spółek, które posiadają odpowiednio 958 billboardów (84 proc. oświetlenia) i 460 billboardów (brak informacji o oświetleniu sieci), doszło do ich kapitałowego przejęcia przez niemieckiego inwestora – firmę Stroer City Marketing GmbH. Natomiast tablice reklamowe lubelskiej XL Media (70 powierzchni ekspozycyjnych, z czego 60 proc. jest oświetlonych) zostały nabyte w drodze cesji. Grupa Stroer, w której wiodącą pozycję zajmuje Stršer Polska, dysponowała przed tymi przejęciami siecią 5062 billboardów (47 proc. oświetlonych). W nowej ofercie znajdzie się więc ponad 6,5 tys. nośników reklamowych o formacie 5,04 m x 2,38 m. W tym roku firma zapowiada wymianę ponad 2,5 tys. nośników i ich unifikację wizualną. Ponadto trwają przygotowania do stawiania sieci nośników o formacie 6 m x 3 m. W sumie Stršer zamierza w tym roku zainwestować na polskim rynku 10 – 11 mln marek niemieckich. (JP)