Kraj

Gra Samotnik elementem komunikacji marketingowej ING Car Lease Polska

Agencja marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała nową kampanię dla firmy ING Car Lease Polska. Jej celem było pozyskanie jak największej...

Agencja marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała nową kampanię dla firmy ING Car Lease Polska. Jej celem było pozyskanie jak największej liczby klientów oraz budowa wizerunku ING Car Lease jako firmy świadczącej usługi pełnego leasingu operacyjnego i zarządzania flotami samochodowymi. W ramach projektu zrealizowano działania telemarketingowe oraz mailing. Akcja pod nazwą “Samotny menedżer floty” skierowana jest do osób podejmujących w firmie decyzje finansowe. Łącznie pakiety otrzymało 1 tys. firm. Komunikacja miała pokazać, jak skomplikowane jest zarządzanie flotą samochodową, i ukazać korzyści wynikające z powierzenia tego zadania ING Car Lease. W tym celu agencja OgilvyOne przygotowała spersonalizowany pakiet zawierający list oraz grę planszową Samotnik, w której tradycyjne pionki zastąpiono samochodzikami. Autorami akcji są Artur Chojecki (dyrektor artystyczny) i Grzegorz Wierchowiec (copywriter), a projekt zrealizowano pod kierunkiem Piotra Alchimowicza (dyrektor kreatywny). (TW)