Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki Skoda (Volkswagen Group Polska). Kampania prowadzona jest w TV, radiu, kanałach digital, a także za pomocą działań prowadzonych w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Częścią kampanii promocyjnej są spoty telewizyjne oparte na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych stacjach tematycznych.
Isobar Polska stworzył również landing page, na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych Skody. Isobar przygotował kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.
Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD Rocket.