Kraj

Isobar wspiera wyprzedaż modeli Skody [wideo]

Ruszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0pXxptgVGKI%22%7D
Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki Skoda (Volkswagen Group Polska). Kampania prowadzona jest w TV, radiu, kanałach digital, a także za pomocą działań prowadzonych w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Częścią kampanii promocyjnej są spoty telewizyjne oparte na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych  stacjach tematycznych.

Isobar Polska stworzył również landing page, na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych Skody. Isobar przygotował kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD Rocket.