Przetargi

Państwowy Instytut Badawczy chce wydać ponad 10 mln zł na kampanię

Rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję reklamową.

Państwowy Instytut Badawczy (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa) rozpoczyna przetarg dotyczący przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacji kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych.

Szacunkowa wartość budżetu będzie wynosiła ponad 10,5 mln zł (bez VAT). Kampania będzie realizowana w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: strategia kampanii (waga 40), koncepcja kreatywna kampanii (28), zasięg kampanii w internecie (22) oraz cena (10). Składanie ofert do przystąpienia do przetargu można składać do 22 marca br. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 tys. zł.