M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brasil autorem kampanii dżemów Extra Gładkich Łowicz

Magdalena Soroczyńska | 20 lutego 2019, 06:00

Nad postprodukcją filmu pracował Xantus, za media odpowiada Starcom.

Ruszyła kampania nowej odsłony dżemów 100 proc. z owoców Extra Gładkich Łowicz. Linia zyskała trzy nowe smaki:  truskawka, wiśnia i brzoskwinia w "gładkim wydaniu" – bez pestek i bez kawałków owoców, przygotowane specjalnie dla dzieci. Producent zapewnia, że 100 g każdego z dżemów powstaje dokładnie ze 100 g owoców. Na etykietach produktów pojawiły się PrzeTworki – spersonifikowane owoce, które również prezentują się w spocie reklamowym. Truskawki, wiśnie i brzoskwinie ożywają i wychodzą z etykiet.

Spot emitowany jest w telewizji, na platformach VoD oraz w kinach. Kampanię wspierają działania digitalowe, w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami oraz działania PR.

Autorem spotu jest agencja Brasil, prostprodukcję filmu zrealizował Xantus, za media odpowiada Starcom.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,