Kraj

Rusza wiosenna kampania Top Secret

Przy kampanii pracowali Gosia Turczyńska i Adam Tarasiuk, produkcją zajął się New Order.

Rusza wiosenna kampania Top Secret
Rusza wiosenna kampania wizerunkowa odzieżowej marki Top Secret.
Autorką zdjęć jest polska młoda fotografka – Gosia Turczyńska. Wideo do kampanii nakręcił Adam Tarasiuk.

Zdjęcia  będzie można zobaczyć na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci. Dodatkowo kolekcja zostanie wsparta promocją w internecie  – głównie w mediach społecznościowych i na Youtube. Marka zamierza również rozpocząć współpracę z influencerami. Specjalnie na potrzeby kampanii zostanie przygotowana strona prezentująca kolekcję.  Uzupełnieniem tych działań będą publikacje w prasie (“Twój Styl”, “Viva Moda”, “Harper’s Bazaar”, “Pani”, “Wysokie Obcasy Extra”, “Avanti”) – obok klasycznej reklamy w magazynach poradnikowych także działania  niestandardowe.
Za produkcję odpowiada New Order. Za całość kampanii – dział marketingu marki, poza realizacją sesji firma nie korzysta z usług agencji ani domu mediowego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPAaMgCu8pvE%22%7D