M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl startuje z kampanią employerbrandingową

Joanna Niewiadomska | 22 lutego 2019, 06:00

Pracowały przy niej Luckyyou, Havas Media i 24/7 Communication.

Jak zapowiadał Lidl w kwietniu ub.r. przyjęty przez firmę claim "Więcej na radość życia" służyć ma także komunikacji do pracowników firmy. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna Lidla, która potrwa do 3 marca 2019 r., w której firma komunikuje, że podnosi pensje i poszukuje ponad 700 nowych pracowników.

Od 1 marca płace w Lidlu wzrosnąć mają średnio o ok. 9,2 proc. w stosunku do poziomu wynagrodzeń z roku ubiegłego. Pracownicy sklepów będą zarabiać od 3100 zł brutto do 3850 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3 250 zł brutto do 4050 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3450 zł brutto do 4350 zł brutto. Na przyszłych pracowników czeka 600 miejsc w sklepach oraz prawie 100 w magazynach.

Nośnikami kampanii będą m.in. materiały POS, OOH, portale internetowe, media społecznościowe, radio oraz strona internetowa kariera.lidl.pl. Za koncepcję i kreację odpowiada agencja Luckyyou, a zakupem czasu antenowego zajmuje się dom mediowy Havas Media. Kampania online prowadzona jest przez zespół marketing & digital Lidl Polska. Za komunikację PR odpowiada agencja 24/7 Communication.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , ,