M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko w 180heartbeats + Jung v. Matt

Katarzyna Kacprzak | 21 lutego 2019, 06:00

Dołączyły do działu obsługi klienta.

Od lewej: Katarzyna Pilitowska, Martyna Gańko
Od lewej: Katarzyna Pilitowska, Martyna Gańko

Katarzyna Pilitowska została zatrudniona jako account manager. W branży pracuje od sześciu lat - ostatnio w agencji Concept Interactive, a wcześniej w Harder & Harder. Prowadziła projekty dla takich marek, jak Bank PKO BP, Unilever, Oceanic, Itaka, Douglas. Koordynowała działania zarówno w zakresie marketingu ATL, jak i BTL. Pracowała przy produkcjach TV i sesjach zdjęciowych oraz aktywacjach z udziałem topowych influencerów. Ostatnio zajmowała się głównie digital marketingiem.

Martyna Gańko, która została junior account executive, w reklamie pracuje od dwóch lat. Wcześniej koordynowała niestandardowe projekty w domu mediowym Mindshare - nietypowe kanały komunikacji, content marketing, eventy. Pracowała dla takich marek, jak Fox, National Geographic, Magnum, Dove, Rexona, Rama.

Nowe osoby odpowiadają m.in. za obsługę Kotliny Natury, Dakea i Ben & Jerry’s. Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie osiem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Czytaj więcej na temat: , ,