Zagranica

Wegański relaunch marki Schauma

Henkel czyści formuły swoich kosmetyków, stawiając na naturalne surowce i wprowadza nowe wegańskie marki, by poprawić wyniki segmentu beauty.

Henkel zapowiada zwrot w stronę wegańskich formuł kosmetyków. Odpowiadając w ten sposób na trendy konsumenckie, chce poprawić wyniki swojego segmentu beauty.
Firma planuje wegański relaunch marki kosmetyków do włosów Schauma, a także poszerzenie o nowe rynki zasięgu nowej, opartej na tłoczonych na zimno olejach marki Nature Box, w portfolio której są artykuły do pielęgnacji włosów i ciała. Nowe receptury “wolne od…” otrzymać mają także farby do włosów OnlyLove.
Do salonów fryzjerskich trafić ma natomiast nowa, również wegańska, marka premium Authentic Beauty Concept. 
Linię produktów czyszczących Henkel poszerzy o naturalne detergenty.
Wyniki segmentu beauty Henkla, mimo iż w czwartym kwartale 2018 r. drgnęły w górę, wykazując 1 proc. wzrost organiczny,ogólnie wypadają słabo na tle konkurencji. Zwrot w kierunku czystych receptur ma pomóc uleczyć tę cześć biznesu.
 
(Reuters, ESM Magazine)