M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Digitals pracuje dla Polpharmy

Maciej Florek | 25 lutego 2019, 06:00

Pierwszym projektem jest serwis dla profesjonalistów "Zdrowe Oko".

Polpharma i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis "Zdrowe Oko" dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Dewiza strony - "Dobrze Cię widzieć" ma oddawać intencje projektu, który ma przede wszystkim pomagać lekarzom identyfikować problemy związane z chorobami oczu. Umowa ramowa została podpisana w wyniku przetargu na wybór agencji strategiczno-kreatywnej w zakresie obsługi e-marketingu. Natomiast projekt "Zdrowe Oko" jest rezultatem postępowania konkursowego w ramach tej umowy.

Do głównych zadań agencji należało zapewnienie contentu dla profesjonalistów przy wykorzystaniu urozmaiconych sposobów prezentowania treści.

Launch serwisu wesprą działania reklamowe z wykorzystaniem kreacji bannerowych i akcje mailingowe. Agencja i Polpharma zapowiadają wkrótce kolejne realizacje w obszarze komunikacji dla produktów RX i OTC.