M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Media wygrywa przetarg na obsługę marki Ricola

Maciej Florek | 25 lutego 2019, 06:00

Brief obejmował przygotowanie całorocznej strategii mediowej, obok której agencja Havas zaproponowała również niestandardowe rozwiązania.

Havas Media zwyciężyło w przetargu marki Ricola, w wyniku którego zajmie się planowaniem, optymalizacją i zakupem kampanii mediowych dla klienta. Brief obejmował przygotowanie całorocznej strategii mediowej, obok której agencja Havas zaproponowała również niestandardowe rozwiązania komunikacji marketingowej, wykraczające poza tradycyjne media.

W ramach nawiązanej współpracy rozpoczęła się pierwsza kampania Ricola obejmująca emisję spotów na antenach wchodzących w skład pakietów: Zet Total i RMF 3D. Kampania dotyczy produktów wspierających gardło i głos.

Marka Ricola została stworzona przez firmę cukierniczą Richterich & Compagnie.

Czytaj więcej na temat: , ,