M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Otodom z nową kampanią pt. "U siebie"

Maciej Burlikowski | 25 lutego 2019, 06:00

Serwis mieszkaniowy reklamuje się w telewizji i internecie.

Należący do grupy OLX serwis z ogłoszeniami sprzedaży i wynajmu nieruchomości Otodom.pl rusza z nową kampanią reklamową zatytułowaną "U siebie".

Emisja spotów telewizyjnych zaplanowana jest do końca marca, a działania online potrwają o kilka tygodni dłużej.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest studio Videlec, a zakup mediów zrealizował UM (d. Universal McCann) wraz z działem marketingu Otodom.

Wcześniejsze kampanie telewizyjne Otodom to "Adresujemy marzenia" z 2016 i 2017 roku oraz "Drzewo" z 2017 i 2018 r.

Otodom jest najpopularniejszym serwisem ogłoszeniowym w branży nieruchomości. Według badania Gemius/PBI, w styczniu 2019 roku odwiedziło go 3,737 mln realnych użytkowników.