Kraj

Google wprowadza zmiany w produktach mobilnych

Uaktualniono rozwiązania Test My Site i Rich Communications Services.

Google udostępnia nową wersję Test My Site oraz zwiększa dostępność komunikacji Rich Communications Services (RCS) dla biznesu. Dzięki nowej wersji Test My Site przedsiębiorcy mogą teraz w jednym miejscu zmierzyć szybkość ładowania się strony, porównać ją z wynikami konkurencji i, jeśli to konieczne, podjąć stosowne działania – po to by zadbać o doświadczenia mobilne.

Przesyłanie wiadomości to kolejny obszar, w którym firmy mogą zadbać o jeszcze lepsze doświadczenia mobilne potencjalnych klientów. SMS-y, z których dzisiaj korzystają miliony firm, mają ograniczenia pod względem liczby znaków (limit do 160), obrazów czy interakcji. RCS uzupełnia SMS-y o możliwość brandingu, weryfikację biznesową, reklamy zawierające multimedia (rich media), sugestie odpowiedzi i działań oraz analitykę. W przeciwieństwie do tradycyjnych wiadomości, dodanie multimediów nie przyczynia się do dłuższego ładowania RCS. Dzięki tej technologii firmy mogą szybko dostarczać interaktywne wiadomości na domyślny komunikator w telefonie użytkownika.