M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

La Roche-Posay szuka agencji do obsługi digitalu

Joanna Niewiadomska | 26 lutego 2019, 06:00

W drugim etapie przetargu biorą udział cztery agencje: McCann Worldgroup, LiquidThread, Agencja Warszawa, Agencja 121PR.

Należąca do L'Oreal marka La Roche-Posay prowadzi przetarg, w wyniku którego chce znaleźć długoterminowego partnera do obsługi digitalowej - agencji, która będzie w tym zakresie czuwała nad strategią i komunikacją marki.  Planowana jest współpraca na minimum 12 miesięcy.
W drugim etapie przetargu biorą udział cztery agencje: McCann Worldgroup, LiquidThread, Agencja Warszawa, Agencja 121PR. Dziś mija termin nadsyłania odpowiedzi na brief w tym etapie, a ostateczny wybór agencji nastąpić ma w pierwszym tygodniu marca.
10 kwietnia ruszyć ma już opracowana przez wybraną agencję kampania linii Toleriane Sensitive.
 
McCann Worldgroup zajmuje się już globalnie digitalową obsługą innej marki tego producenta, z dywizji kosmetyków aktywnych L'Oreala -  Vichy.
 
 

Czytaj więcej na temat: , ,