Kraj

Wiśniowski z grą pomagającą chorym dzieciom

Przy tworzeniu projektu 2 The Lihght pracowały FFW Communication i Kiss Digital. Ambasadorem akcji jest Tomasz Karolak.

Wiśniowski z grą pomagającą chorym dzieciom
Marka Wiśniowski prowadzi projekt 2 The Light, którego celem jest pomoc chorym dzieciom – marka przeznaczyła na ten cel 300 tys. zł, ale dodatkowo postanowiła zaangażować w sprawę innych. 2 The Light to internetowa gra w stylistyce 16-bitowej, przypominająca kultowe gry z lat 80-tych ubiegłego wieku. By pomóc dzieciom należy zagrać na komputerze na stronie dedykowanej grze  lub pobrać grę na telefon czy tablet w sklepie z aplikacjami. Fabuła  polega na tym, że gracz przechodząc przez trzy wirtualne miasta (Kraków, Warszawa, Gdańsk – skąd pochodzą fundacje będące beneficjentami akcji) musi dostarczyć do przyjaciela ważną przesyłkę, która uratuje jego życie, a po drodze zbiera wirtualne monety. Każda z nich to 1 złotówka od marki Wiśniowski dla dzieci. Ambasadorem akcji jest Tomasz Karolak.

Po zakończeniu akcji pieniądze trafią do Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Content i kreację  przy współpracy z marką Wiśniowski przygotowała  FFW Communication. Komunikacją akcji zajmuje się agencja Face It! Samą grę zaprojektowała firma Kiss Digital. Muzykę opracował Rafał Błażejewski.

Wiśniowski to jeden z największych polskich producentów bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu,  z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6R5ulJMyGdE%22%7D