Marka Wiśniowski prowadzi projekt 2 The Light, którego celem jest pomoc chorym dzieciom – marka przeznaczyła na ten cel 300 tys. zł, ale dodatkowo postanowiła zaangażować w sprawę innych. 2 The Light to internetowa gra w stylistyce 16-bitowej, przypominająca kultowe gry z lat 80-tych ubiegłego wieku. By pomóc dzieciom należy zagrać na komputerze na stronie dedykowanej grze lub pobrać grę na telefon czy tablet w sklepie z aplikacjami. Fabuła polega na tym, że gracz przechodząc przez trzy wirtualne miasta (Kraków, Warszawa, Gdańsk – skąd pochodzą fundacje będące beneficjentami akcji) musi dostarczyć do przyjaciela ważną przesyłkę, która uratuje jego życie, a po drodze zbiera wirtualne monety. Każda z nich to 1 złotówka od marki Wiśniowski dla dzieci. Ambasadorem akcji jest Tomasz Karolak.
Po zakończeniu akcji pieniądze trafią do Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.
Content i kreację przy współpracy z marką Wiśniowski przygotowała FFW Communication. Komunikacją akcji zajmuje się agencja Face It! Samą grę zaprojektowała firma Kiss Digital. Muzykę opracował Rafał Błażejewski.
Wiśniowski to jeden z największych polskich producentów bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu, z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej.