M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ponad 800 zgłoszeń z 15 państw do szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors

Katarzyna Kacprzak | 27 lutego 2019, 06:00

W konkursie w tym roku zadebiutuje kategoria "teledysk".

Zamknięto zgłoszenia dla kategorii głównej konkursu Papaya Young Directors. Do konkursu trafiło 805 eksplikacji reżyserskich, których autorami są młodzi filmowcy z 15 państw. 

Przedmiotem konkursu jest napisanie scenariusza – eksplikacji reżyserskiej w odpowiedzi na brief sponsorów, a w przypadku zakwalifikowania się do kolejnych etapów – realizacji pomysłu. W kategorii głównej 6. edycji konkursu znajdują się takie marki jak: Nationale-Nederlanden, McDonald’s, Coca-Cola, BGŻ BNP Paribas, Desperados, Durex, Decathlon oraz Allegro. Scenariusze dla marek spłynęły z m.in. Polski, Anglii, Czech, Włoch, Słowacji, Portugalii, Brazylii i Nigerii. 

W konkursie w tym roku zadebiutuje kategoria "teledysk" (we współpracy z Męskim Graniem). Z okazji 10-lecia inicjatywy Żywiec ogłosił specjalny projekt Męskie Granie Young. Wśród wyłonionych przez internautów 7 najlepszych młodych zespołów 2 otrzymają teledyski zrealizowane przez finalistów Papaya Young Directors. Specjalna kategoria wystartuje 23 marca 2019 r. Młodzi twórcy będą mogli składać pomysły na teledyski do 10 kwietnia. Prace oceniane będą przez blisko 50 przedstawicieli agencji reklamowych i środowiska filmowego. Finalistów kategorii głównej poznamy 11 kwietnia, a autorów najlepszych prac w kategorii teledysk 6 maja. Gala finałowa konkursu odbędzie się 12 czerwca.

Czytaj więcej na temat: ,