M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Springfield chce budować wizerunek marki, szuka agencji reklamowej

Serwis Dzienny | 13 lipca 2005, 00:00

Firma odzieżowa Springfield będąca częścią hiszpańskiego koncernu odzieżowego Grupo Cortefiel prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat kompleksowej obsługi firmy....

Firma odzieżowa Springfield będąca częścią hiszpańskiego koncernu odzieżowego Grupo Cortefiel prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat kompleksowej obsługi firmy. Zadaniem agencji będą działania generujące napływ klientów do sklepów, a także budowa wizerunku marki w Polsce. Springfield istnieje w Polsce od pięciu lat. Ma sieć siedmiu sklepów w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. W 2006 r. chce otworzyć kolejnych 6-8 placówek. Springfield jest marką adresowaną do mężczyzn w wieku 20-30 lat, mieszkających w miastach, młodych duchem, czujących się Europejczykami. Obroty firmy w Polsce wynoszą ok. 3 mln euro. Nieznany jest budżet reklamowy przeznaczony na działania reklamowe w Polsce. (MKS)

Czytaj więcej na temat: ,