M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dziewięciu na dziesięciu użytkowników PVR przewija lub wyłącza bloki reklamowe

Serwis Dzienny | 13 lipca 2005, 00:00

Według cyklicznego badania Dart zrealizowanego przez firmę Ipsos Media liczba użykowników Personal Video Recorder (PVR) w Wielkiej Brytanii wzrosła w...

Według cyklicznego badania Dart zrealizowanego przez firmę Ipsos Media liczba użykowników Personal Video Recorder (PVR) w Wielkiej Brytanii wzrosła w ostatnim czasie o jedną trzecią. Za pomocą tych cyfrowych urządzeń telewidz może przewijać bądź całkowicie wyłączać bloki reklamowe. Obecnie 6 proc. dorosłych Brytyjczyków posiada PVR. Z badania wynika, że dziewięciu na dziesięciu użytkowników PVR korzysta z tej funkcji. Istotną informacją dla reklamodawców jest również to, że prawie połowa respondentów, użytkowników PVR, częściej ogląda programy nagrane od tych na żywo, 27 proc. ogląda w tych samych proporcjach, a niespełna 25 proc. widzów preferuje telewizję na żywo. Dostrzeżono także wpływ użytkowania PVR na korzystanie z domowych nagrywarek DVD i wideo. Odsetek tych ostatnich spadł z 20 do 11 proc. Ponadto tylko 16 proc. Brytyjczyków nie zamierza przestawić się na technologię PVR ze względu na jej cenę. Znacznie więcej z nich jest zadowolonych z nowych możliwości. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,