Nowojorskim biurem pokieruje trójka partnerów: Augusto Sola, Jess Roubadeaux i James Fox. Będą raportować do Danny’ego Brooke-Taylora, jednego z trójki partnerów-założycieli agencji. Sola, który stworzył nagradzane prace dla marek Stella Artois, Eurostar i Baileys w agencjach Mother, Fallon, Saatchi & Saatchi i BBDO, będzie partnerem kreatywnym. Roubadeaux, ostatnio dyrektor strategiczny w Anomaly New York, obejmie stanowisko partnera kreatywnego. Fox, obecnie dyrektor zarządzający Lucky Generals w Londynie, zostanie partnerem zarządzającym w Nowym Jorku. Fox był w Lucky Generals przez większość z pięciu lat istnienia agencji; do klientów, z którymi pracował, należą YouTube, Hovis i Paddy Power.
Agencja uważa, że moment na otwarcie biura jest dobrze wybrany m.in. w związku z sukcesem reklamy dla Amazona wyemitowanej podczas Super Bowl, która znalazła się na czele tegorocznego rankingu USA Today Ad Meter.
– Lucky Generals ma niezwykłą zdolność nawiązywania wyjątkowo bliskich kontaktów z klientami – powiedział Troy Ruhanen, prezes i CEO TBWA Worldwide, która w 2017 r. przejęła większościowe udziały w londyńskiej agencji. – Londyn to jej dusza i środek ciężkości, ale mają też znakomite perspektywy, by odnieść sukces biznesowy w Nowym Jorku.
(TheDrum.com)