Kraj

Piotr Fronczewski reklamuje swoim głosem "The Umbrella Academy" [wideo]

Działania realizują Gong i Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fgv7wTQjW99I%22%7D
Netflix prowadzi w Polsce kampanię reklamową swojej nowej propozycji serialowej – “The Umbrella Academy”. Historia dotyczy dysfunkcyjnej rodziny superbohaterów, która próbuje rozwiązać tajemnicę śmierci ojca i zapobiec apokalipsie. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w mediach społecznościowych oraz na nośnikach outdoorowych. W spocie wideo głosu użyczył aktor Piotr Fronczewski.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gong. Media dla Netfliksa planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker.