M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania wizerunkowa firmy internetowej Cisco

Serwis Dzienny | 1 czerwca 2000, 00:00

Globalna sieć internetowa Cisco Systems zaznacza obecność swojej marki w Europie. Podpisano umowę z ISL, firmą zajmującą się organizowaniem wydarzeń...

Globalna sieć internetowa Cisco Systems zaznacza obecność swojej marki w Europie. Podpisano umowę z ISL, firmą zajmującą się organizowaniem wydarzeń sportowych. Na jej podstawie Cisco będzie oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich Euro 2000. Oprócz tego, firma rozpoczyna kampanię reklamową, która ma wzmocnić świadomość marki. Logo firmy będzie pojawiało się w telewizji podczas 31 meczów, które prawdopodobnie osiągną widownię w liczbie 10 mln osób na całym świecie. Logo wyświetlane na specjalnym ekranie na stadionie sportowym obejrzy ok.1,2 mln obserwatorów. Między 5 czerwca a 2 lipca trzy nowe spoty telewizyjne będą wyświetlane w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Szwecji i Szwajcarii. Reklamy przygotowane przez agencje GMO/Hill, Holliday z San Francisco są kontynuacją poprzedniej serii pod hasłem "Czy jesteś gotowy?". Kampania opatrzona tym hasłem była emitowana w telewizji w ub.r. Hasło aktualnej kampanii brzmi "Pewnego dnia dzięki Internetowi będzie można podjąć każdą pracę na świecie". Według firmy badawczej Forrester, do 2003 r. ponad 80 mln gospodarstw domowych w Europie będzie używać interaktywnej telewizji, by dostać się do Internetu, a ponad 219 mln ludzi lub jedna trzecia populacji Europy do 2005 r. będzie posiadać dostęp do sieci poprzez telefony komórkowe.