Kraj

Reklama Ogilvy dla Alivii w top 5 AdForum

AdForum po raz pierwszy opublikowało zestawienie 5 najlepszych kreacji reklamowych miesiąca z regionu Europy Wschodniej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLnUl0tkq9Cg%22%7D
W zestawieniu brano pod uwagę prace z Rosji, Ukrainy, Gruzji, Bałkanów, krajów bałtyckich, Polski, Czech, Serbii, Słowenii i Rumunii. Obok reklamy z Polski “SMS-y mogą pokonać raka” przygotowanej przez Ogilvy Group Polska i zrealizowanej przez studio Film Fiction dla Fundacji Onkologicznej Alivia, AdForum wyróżniło spoty z Rosji (agencja Voskhod dla Dozdh TV), Ukrainy (Fedoriv z Kijowa dla Crate Club), Łotwy (PaganOgilvy z Rygi dla VEF Rifa) i Czech (WMC Grey z Pragi dla Royal Crown Cola).

Opiekę nad nowym projektem sprawuje Katia Chelpanova, szefowa komunikacji AdForum na Europę Wschodnią. AdForum umożliwia od 1999 r. agencjom reklamowym i studiom produkcyjnym prezentowanie w internecie swych osiągnięć marketerom i potencjalnym partnerom biznesowym. W agencyjnej galerii AdForum skupia 25 tys. klientów, a biblioteka kreacji obejmuje 200 tys. kampanii.