Żabka uruchomiła zapowiadaną od miesięcy aplikację mobilną dla swoich klientów. Na razie aplikacja pod nazwą Żappka dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno, pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters.
Od początku klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty i mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści – zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci korzystający z Żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pomagać będzie też w lokalizowaniu sklepów sieci w okolicy, dostarczając informacji o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki. W kolejnych fazach wdrażania ma być uzupełniana o kolejne funkcje.