Facebook zaprezentował rozwiązanie Showcase, które ma pomóc reklamodawcom maksymalizować zasięg. Platforma będzie oferować trzy rodzaje promocji wideo.
In-Stream Reserve, czyli promocję w trakcie oglądania. Pozwoli to reklamodawcom dotrzeć do osób oglądających setki najbardziej wciągających filmów i twórców o najwyższej jakości. Podobnie jak w przypadku reklam telewizyjnych, miejsca na reklamy będą kupowane z wyprzedzeniem po ustalonym koszcie i dostarczane do odbiorców docelowych zweryfikowanych przez Nielsena.
In-Stream Reserve Categories, czyli promocję pozwalającą reklamodawcom docierać do użytkowników w kontekście preferowanych treści. Te kategorie to sport, moda/uroda i rozrywka. Dodano do nich również kategorie żywności i wiadomości.
Sponsoring, który pozwali reklamodawcom być wyłącznym sponsorem programu dla widzów z USA i daje możliwość umieszczania reklam w określonych programach.
Na razie usługa będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych, nie wiadomo, kiedy będą mogli z niej skorzystać reklamodawcy na pozostałych rynkach.