Przetargi

Kaliszanka poszukuje agencji reklamowej do obsługi Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję, która przygotuje kompleksowe działania kreatywno-mediowe dla...

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję, która przygotuje kompleksowe działania kreatywno-mediowe dla flagowej marki firmy – wafli Grześki. W przetargu bierze udział pięć agencji reklamowych, jednak ich nazw nie ujawniono. Nieznany jest także budżet planowanej kampanii. Akcja reklamowa ma ruszyć po wakacjach i obejmować miks mediów, w tym telewizję i prasę. FPC Kaliszanka Sp. z o.o. nie ma stałej agencji reklamowej i domu mediowego. Największymi konkurentami Grześków w ogólnopolskim rynku wafli są Princessa (lider rynku) firmy Nestle i Prince Polo firmy Kraft Foods Polska. Wszystkie trzy marki kontrolują blisko 80 proc. segmentu wafli. (MKS)