Kraj

Dziadek do Orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Kampania ma na celu znalezienie fundacji, stowarzyszenia, inicjatywy obywatelskiej lub organizacji pożytku publicznego, z którą agencja będzie mogła nawiązać długofalową współpracę.

Dziadek do Orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo
Krakowska agencja reklamowa Dziadek do Orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem “Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii w prasie branżowej oraz opiniotwórczych tygodnikach pojawiły się reklamy skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, oferujące bezpłatną pracę kreatywną agencji dla wybranego podmiotu trzeciego sektora. Kampania ma na celu znalezienie fundacji, stowarzyszenia, inicjatywy obywatelskiej lub organizacji pożytku publicznego, z którą agencja będzie mogła nawiązać długofalową współpracę przy planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych.

Zakres współpracy oferowanej przez agencję ma obejmować opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników. Umowa między agencją a NGO ma wyglądać analogicznie do standardowej współpracy na linii agencja-klient, z tą różnicą, że za całą swoją pracę dla NGO agencja nie będzie pobierała żadnego wynagrodzenia.

Kampania potrwa do końca marca.