M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa Kia ProCeed "Łamie schematy"

Maciej Burlikowski | 4 marca 2019, 06:00

Kampanię przygotowały: Interactive Partners i Havas Media.

Kia Motors Polska, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki w Polsce, rusza z kampanią reklamującą nowy model Kia ProCeed. Według producenta łączy on elegancki design z przestronnością wnętrza i funkcjonalnością kombi. Kampania będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online wideo, jak YouTube, Facebook oraz na portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów - Havas Media.

Czytaj więcej na temat: