M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tegoroczna loteria Harnasia dużo skromniejsza

Maciej Burlikowski | 4 marca 2019, 06:00

Na nagrody producent przeznaczył 17 mln zł, ponaddwukrotnie mniej niż w zeszłym roku.

Carlsberg Polska, producent m.in. piwa Harnaś, który rozpoczął właśnie tegoroczną loterię kapslową, coroczną największą aktywację sprzedażową marki (już po raz 13.), w tym roku na nagrody przeznaczył 4 mln czteropaków puszek oraz 6,5 mln butelek tego piwa, o łącznej wartości 17 mln zł brutto. W zeszłorocznej loterii, która była rekordowa pod tym względem, na nagrody poszło 18 mln puszek o wartości 36 mln zł.

Podobnie jak w zeszłym roku realizację promocji Carlsberg zlecił agencji promocyjno-reklamowej Smolar Robert Wojkowski z Łodzi.

Czytaj więcej na temat: ,