M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch promuje bezprzewodowe odkurzacze Athlet

Magdalena Soroczyńska | 4 marca 2019, 06:00

Autorem kampanii outdoorowej jest agencja Insignia.

Ruszyła kampania billboardowa promująca bezprzewodowe odkurzacze linii Athlet marki Bosch. Działania reklamowe stanowią element kampanii parasolowej, realizowanej pod hasłem "Zamień tradycyjny na perfekcyjny" oraz zwieńczenie konkursu prowadzonego przez markę w mediach społecznościowych  pod koniec ub.r. 20 billboardów pojawi się w 5 miastach z hasłami promującymi odkurzacze Athlet. Wśród nich znajdą się zwycięskie slogany, które zostały wyłonione w drodze konkursu. Kampania potrwa do końca marca.

Konkurs w mediach społecznościowych został opracowany we współpracy z agencją reklamową Insignia. Za przygotowanie billboardów odpowiada Insignia i TStudio. Kampania outdoorowa została zaplanowana przez OMD.

 

Czytaj więcej na temat: , ,