M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żubrówka Bison Grass wybrała GoldenSubmarine

Maciej Florek | 5 marca 2019, 06:00

Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wraz z jej implementacją.

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę marki Żubrówka Bison Grass (CEDC). Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki – Żubrówki Bison Grass Rajskie
Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wraz z jej implementacją. Działania, za które odpowiedzialna jest agencja, obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (WWW, social media) oraz punktach sprzedaży.

GoldenSubmarine została wybrana w drodze przetargu.

Czytaj więcej na temat: ,