Kraj

Carlsberg rozwija markę Somersby

Nowy wariant będzie wspierany reklamowo.

Carlsberg rozwija markę Somersby
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, wprowadzi do sprzedaży w tym sezonie kolejny, piąty już wariant Somersby, czyli miksów piwnych – o smaku mango z limonką. Będzie sprzedawany w butelkach i puszkach o pojemności odpowiednio 0,4 i 0,5 l w sugerowanej cenie detalicznej 4,79 zł. Wejście na rynek nowego wariantu będą wspierać działania promocyjne – aktywacje digitalowe, reklama telewizyjna oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Polski Carlsberg inwestuje w markę Somersby zachęcony jej wynikami. Segment piw smakowych i miksów piwnych w Polsce wzrósł w ub.r. wartościowo o 30 proc. w porównaniu z 2017 r. (cały rynek piwa – o 7,4 proc.). Somersby urósł zaś w ub.r. wartościowo o 46 proc.