Zagranica

MediaCom najlepszą sieciową agencją wg COMvergence za 2018 r.

W raporcie COMvergence brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymanie obsługi klientów w 34 krajach na łączną kwotę 30,4 mld dol.

MediaCom został uznany za najlepszą na świecie agencję sieciową w 2018 r. w kategorii pozyskiwania nowych klientów, według najnowszego raportu COMvergence za 2018 r.

Według raportu COMvergence sieć MediaCom pozyskała w ub.r. na całym świecie budżety o wartości 2,2 mld dol. (w tym 2 mld na 12 najważniejszych rynkach). Wartość utrzymanych przez sieć w 2018 r. budżetów wyniosła 893
mln dol. Kluczowe ubiegłoroczne wygrane sieci MediaCom objęły takich klientów jak: Adidas, Bose, Mars i Hilton. Sieć utrzymała również obsługę globalnego budżetu Shell oraz budżetu Sky w Wielkiej Brytanii.

W raporcie COMvergence brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymania obsługi klientów w 34 krajach na łączną kwotę 30,4 mld dol. Oprócz zajęcia czołowego miejsca w globalnym rankingu, MediaCom był również najlepszą siecią w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku.