M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AT&T planuje reorganizację cyfrowego biznesu CNN

( red. ) | 5 marca 2019, 06:00

Koncern telekomunikacyjny, właściciel WarnerMedia, widzi szanse dotarcia do szerszej grupy docelowej.

John Stankey stojący obecnie u sterów WarnerMedia uważa, że cyfrowy biznes CNN nie wyzyskuje w pełni swego potencjału i wymaga większych inwestycji w obszary rozwoju produktu i analizy danych. Według informatorów "Wall Street Journal" zamiast oferowania reklamodawcom spotów w najlepszym czasie antenowym Stankey chce czegoś więcej - sprzedawania możliwości dotarcia do konsumentów o określonym profilu, tak jak robią to Facebook i Google. Jego priorytetem nie jest natomiast zwiększanie widowni telewizyjnej, która w minionym kwartale według Nielsena nieznacznie przekraczała 1 mln osób (średnia w prime time) wobec niemal 2 mln widzów MSNBC i ok. 2,4 mln widzów Fox News.

Według Comscore, strony internetowe i aplikacje CNN Digital notowały pod koniec ub.r. średnio 120 mln unikatowych odsłon miesięcznie.

Stankey kieruje reorganizacją WarnerMedia, która pod koniec lutego br. doprowadziła do rezygnacji Richarda Pleplera, dyrektora generalnego HBO, i David Levy'ego, prezesa Turnera, spółki-matki CNN, TNT, TBS i Cartoon Network. Jeff Zucker, prezes CNN Worldwide, którego obecna umowa wygasa w 2020 r., ma po zakończeniu restrukturyzacji nadal podlegać Stankeyowi.

(WSJ.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,