Nowa kampania “Vimeo can help (with your videos)” stworzona we współpracy z agencją Fig obejmuje 14 krótkich spotów wideo nakręconych przez amerykańskiego fotografa i filmowca Alexa Pragera. Żartobliwe filmy pokazują ludzi na różny sposób bezradnych (np. kobieta w metrze otoczona grupą kaszlących pasażerów) i powiadamiają, że choć Vimeo nie może pomóc w ich konkretnej sytuacji, z pewnością pomogłoby, gdyby chodziło o wideo. W kampanii użyto też nośniki OOH. Na jednym z nich, umieszczonym na parkingu, pojawił się napis: “Robisz wideo? Vimeo może pomóc. Płacisz 37 dol. za parking? Vimeo nie może pomóc”.
W 2018 r. firma formalnie ogłosiła, że jej główną misją nie będzie już udostępnianie oryginalnego kontentu, ale dostarczanie technologii i narzędzi pomagających twórcom wideo, w tym marketplace’u dla materiałów stockowych.
(TheDrum.com)