M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NoS/BBDO obsłuży kampanię wprowadzającą nową wizualizację Warty SA i Kredyt Banku

Serwis Dzienny | 14 lipca 2005, 00:00

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg reklamowy zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" SA i departament marketingu Kredyt Banku. Agencja...

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg reklamowy zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" SA i departament marketingu Kredyt Banku. Agencja zrealizuje jesienną kampanię reklamową obu podmiotów przedstawiającą nową wizualizację korporacyjną i nowe logotypy obu firm, nawiązującą do wspólnego akcjonariusza - belgijskiej grupy KBC. W przetargu wzięły udział także: JWT, Euro RSCG i G7 (do tej pory obsługiwała Kredyt Bank). NoS/BBDO do tej pory była odpowiedzialna za obsługę budżetu kreatywnego TUiR Warta SA. Nieznany jest budżet reklamowy kampanii. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,