M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L'Oreal zawęża listę agencji w przetargu mediowym

Maciej Florek | 8 marca 2019, 06:00

Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii i Irlandii. Broni się GroupM.

L'Oreal zawęził listę agencji w przetargu mediowym obejmującym Wielką Brytanię i Irlandię. W postępowaniu pozostały: WPP, Publicis Media, Dentsu Aegis Network i The7stars. L'Oreal jest piątym największym brytyjskim budżetem mediowym wartym 106 mln funtów (12 miesięcy do września 2018 r.). L'Oral pracuje obecnie z GroupM w zakresie planowania i zakupu mediów. Współpraca trwa od 2017 r., kiedy klient zdecydował się na przeniesienie budżetu z Zenitha do Maxusa.

Interesującą kwestią w toczącym się przetargu jest pojawienie się The7stars, największej brytyjskiej niezależnej agencji mediowej. Budżet L'Oreala, o który walczy, stanowi jedną trzecią jej wszystkich obrotów. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,