M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agata Czech pokieruje WM Commerce w Wavemakerze

Piotr Machul | 12 marca 2019, 06:00

Agencja scentralizowała kompetencje w zakresie e-commerce i powołała zespół tworzący od podstaw działania e-sprzedażowe dla klientów.

Agata Czech objęła stanowisko head of WM Commerce, nowej marki agencji Wavemaker. WM Commerce od podstaw tworzy akcje e-sprzedażowe dla klientów, a także czuwa nad jakością oferty marketingu wyszukiwarkowego oraz działań w social mediach (obszar search & social). - Na rynku działa wiele wąsko wyspecjalizowanych firm, które oferują to audyt stron, to wdrożenie rekomendacji, to tworzenie treści dla resellerów czy wreszcie wykorzystanie narzędzi marketingowych dostępnych na ich stronach. Myślę, że oferta agencji, która poprowadzi działania e-commerce od kontaktu z reklamą po sprzedaż produktu, będzie dla klientów dużym udogodnieniem – uważa szefowa WM Commerce.

Agata Czech pracuje dla Wavemakerze od trzech lat. Wcześniej tworzyła strategie działań w mediach cyfrowych na stanowisku performance & e-commerce strategist. Do Wavemakera przeszła ze Starcomu.

Agencja Wavemaker zarówno w Polsce, jak i globalnie, specjalizuje się w analizie zachowań konsumentów na ścieżce zakupowej. W skali światowej w ramach autorskiego projektu WM Momentum objęła badaniem ponad 0,5 mln respondentów na 40 rynkach w 80 kategoriach zakupowych.

Czytaj więcej na temat: ,