Kraj

MBank promuje ofertę rachunków osobistych

Kreację dla mBanku przygotowuje agencja Grey Group Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Faji46WIqaNE%22%7D
Bank mBank (Grupa Commerzbanku) reklamuje odświeżoną ofertę rachunków osobistych eKonto. Bank zachęca tym, że posiadacze eKont bez opłat mogą korzystać ze wszystkich bankomatów w kraju (przy wypłatach co najmniej 100 zł), trzykrotnie z bankomatów za granicą, a karta do konta jest bezpłatna pod warunkiem tylko 1 transakcji w miesiącu.

Dodatkowym wabikiem dla nowych klientów ma być możliwość otrzymania 150 zł premii. 100 zł klient otrzyma jeśli w ciągu 7 dni od otwarcia konta zasili je jednorazową kwotą min. 1 tys. zł i wykona min. 5 transakcji kartą na dowolną kwotę. Kolejne 50 zł bank mu wypłaci, jeśli w kolejnym miesiącu spełni te same warunki.

Oprócz tego mBank zachęca do skorzystania z promocyjnego oprocentowania środków na dodatkowym koncie do oszczędzania Moje cele w wysokości 2,5 proc. rocznie.

Tę ofertę bank reklamuje w kampanii. Kreację dla mBanku przygotowuje agencja Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Mindshare.

Tagi