Bank mBank (Grupa Commerzbanku) reklamuje odświeżoną ofertę rachunków osobistych eKonto. Bank zachęca tym, że posiadacze eKont bez opłat mogą korzystać ze wszystkich bankomatów w kraju (przy wypłatach co najmniej 100 zł), trzykrotnie z bankomatów za granicą, a karta do konta jest bezpłatna pod warunkiem tylko 1 transakcji w miesiącu.
Dodatkowym wabikiem dla nowych klientów ma być możliwość otrzymania 150 zł premii. 100 zł klient otrzyma jeśli w ciągu 7 dni od otwarcia konta zasili je jednorazową kwotą min. 1 tys. zł i wykona min. 5 transakcji kartą na dowolną kwotę. Kolejne 50 zł bank mu wypłaci, jeśli w kolejnym miesiącu spełni te same warunki.
Oprócz tego mBank zachęca do skorzystania z promocyjnego oprocentowania środków na dodatkowym koncie do oszczędzania Moje cele w wysokości 2,5 proc. rocznie.
Tę ofertę bank reklamuje w kampanii. Kreację dla mBanku przygotowuje agencja Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Mindshare.