M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Sławiński dołącza do BBDO Warszawa

Katarzyna Kacprzak | 13 marca 2019, 06:00

Przez ostatnie cztery lata jako social media innovation director rozwijał projekty nowomediowe w K2 Internet.

Do kierowanego przez Bartosza Gomółkę działu strategii BBDO Warszawa dołączył Michał Sławiński. Jako senior digital strateg wesprze projekty realizowane dla nowych i obecnych klientów agencji.

Michał Sławiński pracę w branży rozpoczął w 2005 r., zakładając i prowadząc własny portal społecznościowy poświęcony warszawskim wydarzeniom kulturalnym. Następnie zarządzał działaniami social media w agencjach EVO i The Digitals, a przez ostatnie cztery lata, jako social media innovation director, rozwijał projekty nowomediowe w K2 Internet. W ciągu 10 lat współpracy z agencjami reklamowymi i marketingowymi zrealizował szereg działań digitalowych, m.in. dla Amnesty International, Axy, Bahlsena, Burger Kinga, Carrefoura, Castoramy, CD Project, Coty, Decathlona, Desperadosa, Disneya, Dom Development, Fly.pl, Galdermy, Grant's, H&M, Heinekena, Hyundaia, Idea Bank, Intela, Netfliksa, PARP, PGE, Pekao SA, Pepsi, PKP, Raiffeisen Banku, Saturna, Ubera, Unilevera, Volkswagena, Warki, Warty, WSiP, Zalando, Żubrówki i Żywca Zdrój.

Jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od ośmiu lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi. Współtworzy także projekt edukacyjny School of New Media, który pozwala rozwijać umiejętności z zakresu digital marketingu, oraz wykłada na studiach podyplomowych Marketing Internetowy przy Politechnice Białostockiej.

Czytaj więcej na temat: ,