Kraj

"Świat Kobiety" po relaunchu podnosi nakład do 820 tys. egz.

Miesięcznik "Świat Kobiety" Wydawnictwa Bauer po wprowadzonym w czerwcu relaunchu podnosi nakład. Będzie on wynosić 820 tys. egz., podczas gdy...

Miesięcznik “Świat Kobiety” Wydawnictwa Bauer po wprowadzonym w czerwcu relaunchu podnosi nakład. Będzie on wynosić 820 tys. egz., podczas gdy pierwszy zmieniony numer miał nakład 600 tys. egz. Bauer informował następnie, że podnosi go do 780 tys. egz. Systematyczne podnoszenie nakładu wiąże się z obiecującymi wynikami sprzedaży “Świata Kobiety”. Według wydawcy rozpowszechnianie pierwszego wydania odnowionego pisma przekroczyło 400 tys. egz., drugiego zaś – pół miliona egz. Relaunch przyczynił się też do podniesienia wpływów reklamowych. Bauer informuje na podstawie Expert Monitora, że czerwcowy “Świat Kobiety” zarobił 1 mln 340 tys. zł (bez autopromocji). Dla porównania wcześniejsze wydania magazynu, jeszcze ukazującego się jako dwutygodnik, przyniosły w 2005 r. średnie wpływy reklamowe na poziomie 183 tys. zł na numer. “Świat Kobiety” w wersji bez gadżetu kosztuje 2 zł, w dwóch specyfikacjach z dodatkami: 8,90 zł i 9,90 zł. (KP)